Veelgestelde vragen

1. Kan ik de kleding komen passen?

Het is altijd mogelijk om langs te komen en deze te passen, bij voorkeur op afspraak zodat wij ook alle tijd voor u vrij kunnen maken. Wij hebben een uitgebreide showroom met veel verschillende merken. Wilt u een afspraak maken? Maak dan hier uw afspraak en wij zullen u persoonlijk adviseren.

2. Is het mogelijk om een afspraak te maken bij ons op kantoor?

Wij komen graag bij u langs om verschillende modellen aan u te presenteren, de verschillende opties te bespreken en eventueel door te passen. Neem contact op met een van onze adviseurs

3. Welk bestand moet ik aanleveren om mijn logo te bedrukken of te borduren?

Voor het bedrukken of borduren van een logo hebben wij een vector bestand nodig. Dit is een .ai, .eps of .pdf bestand. Heeft u deze niet? Dan kunnen wij deze voor u maken aan de hand van een foto of JPG bestand. De kosten die hieraan verbonden zijn worden u op voorhand geoffreerd. Zie hier de mogelijkheden.

4. Ik bestel voor het eerst bij jullie? Zitten er (start) extra kosten aan verbonden?

Voor het maken van een borduursel dient er eerst een borduurprogramma gemaakt te worden. Dit zijn eenmalige kosten. Voor het bedrukken kan het zijn dat er film- en instelkosten berekend worden. Alle mogelijke kosten worden u op voorhand geoffreerd.

5. Wat is de standaard levertijd?

De levertijd is afhankelijk van de wijze van veredelen; bedrukken of borduren en de gewenste aantallen. Gemiddelde doorlooptijd is ca. 1 tot 2 weken.

6. Is het mogelijk om een spoedlevering te doen; Hoe snel kan dit?

Afhankelijk van de wijze van veredelen; bedrukken of borduren en de gewenste aantallen is het soms al mogelijk om de producten binnen 24 uur in ontvangst te nemen!

7. Welke bezorg/afhaaloptie zijn er?

Opdrachten kunnen altijd opgehaald worden op de Communicatieweg 17, daarnaast is er de mogelijkheid van bezorgen en verzenden. De eventuele kosten hiervoor worden u altijd op voorhand geoffreerd.

8. Hoe weet ik wanneer mijn order klaar is?

Opdrachten zijn klaar op de afgesproken afleverdatum. De inleverdatum staat vermeld in de opdrachtbevestiging die u van ons ontvangt. Mocht hier door omstandigheden van afgeweken worden, ontvangt u altijd van ons bericht en volgt er overleg.

9. Hoe plaats ik een bestelling? en welke gegevens hebben jullie van mij nodig?

Graag ontvangen wij uw naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer. Bij bedrijven ontvangen wij ook graag Kamer van Koophandel en BTW nummer. Tevens ontvangen wij graag dezelfde gegevens voor de factuur (mocht dit anders zijn). Is een inkoopnummer of andere referentie wenselijk voor de opdrachtbevestiging en factuur, geef dit dan bij de bestelling op.

10. Wat zijn de betalingscondities?

Aangezien het meestal “speciaal voor u vervaardigde” kleding betreft, hanteren wij voor particulieren, stichtingen, verenigingen en bedrijven de volgende betalingscondities. Betaling voorafgaand aan de levering. Betaling per pin of contant bij ophalen.

11. Waar kan ik jullie algemene voorwaarden vinden?

De algemene voorwaarden kan u hier vinden.

 

Neem contact met ons op

Error 404